Strona głównaKontaktBIPKlauzula RODO
 
Aktualności
Archiwum aktualności
Plan postępowań o udzielenie zamówień
Zamówienia publiczne pow. kwoty 30.000Euro
Zamówienia publiczne poniżej kwoty 30.000Euro
Archiwum zamówień publicznych pow. kwoty 30.000Euro
Szkoda Komunikacyjna
Zajęcie pasa drogowego
Zarządzanie ruchem
Przejazdy nienormatywne
Kontakt
Statut
Regulamin organizacyjny
Nabór kandydatów
Ogłoszenia
Projekty unijne
Sieć dróg powiatowych
Mapy
Przystanki komunikacyjne
Wykazy mostów
Mapy
 
Archiwum aktualności


1438090166.jpg


Zarząd Dróg Powiatowych w Stargardzie Szczecińskim informuje, iż od dnia 3 sierpnia br. (poniedziałek)zostaną wprowadzone zmiany w funkcjonowaniu strefy płatnego parkowania. Zmiany dotyczą wymiany parkomatów i zmianę adresu Biura SPP. Biuro SPP zostanie przeniesione na ulicę Środkową 9 (wejście od ul. Wojska Polskiego) w Stargardzie Szczecińskim.

W związku z wymianą parkomatów informujemy, iż w dniach 29 – 31 lipca zostaną zamontowane nowe parkomaty obok istniejących. Usunięcie starych parkomatów nastąpi w sobotę 1 sierpnia.
Pobór opłat za pomocą nowych parkomatów - od 3 sierpnia. Informacje na temat obsługi parkomatów oraz działania SPP dostępne będą na stronie www.AdminPark.pl oraz w nowo otwartym biurze przy ul. Środkowej 9 w Stargardzie Szczecińskim.
Jednocześnie informujemy, iż obszar strefy, wysokość pobieranych opłat w strefie oraz Regulamin strefy pozostają bez zmian.

- 28.07.2015


Copyright © 2013 Zarząd Dróg Powiatowych